ترانه ای که عاشقشم


قبرم

اگر روزی کسی به دنبالم امد بگو به دنبال مزاری باش که روی سنگم نوشته ساده بودم باختم

دانلود در ادامه مطلب

 

 

دانلود آهنگ نوازش

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت12:32---19 خرداد 1392
سلام دوست من مرسی ک بهم سرزدی و نظر گذاشتی وب تو هم حرف نداره خصوصا اسمش ک با تفکر انتخاب شده راسی خیلی دیر جواب نظرمو دادی دیه داشتم ناامید میشدم بالاخره همین ک اومدی واسم افتخاره بازم بهم سربزن منتظر حضورگرمت دروبم هستم درضمن ی سر به پیوندام بزن اگه لینکت نبود بهم خبر بده تا لینکت کنم یادم نیس ک لینک شدی یا ن ولی ب گمونم لینک شدی منتظرجوابت هستم فعلابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,ساعت 22:15 توسط کسی که اب از سرش گذشته| |


Power By: LoxBlog.Com